Politisk homeparty!

Webb

Under hela augusti, morgon-, lunch- och kvällstid finns det möjlighet att boka mig för att prata politik. Jag tror politik diskuteras bäst i grupper där man känner sig trygg och känner varandra, det finns ett stort behov att diskutera. Väljare idag är oerhört medvetna, utfrågningar och debatter på tv är inte tillräckliga, vi befinner oss i ett politiska klimat där allt inte är svart och vitt utan man måste diskutera och nyansera politiska frågor.

Jag kommer under valrörelsen att ägna min tid åt att samtala väljare i små grupper, som ett komplement till det traditionella kampanjarbete. Jag hoppas ni vill vara med, boka gärna poltiskt homeparty redan idag!

Kommentera

