Vad är viktigt…

Köpte kvällstidningen Expressen idag utan att titta på framsidan och rubriken, ”Därför tvingades Ryback rusa på toaletten i direktsändning”. Är det verkligen en viktig nyhet, är det något som människor är intresserade av över huvudet taget. Här faller diktaturer med mer än 40 år på nacken och vad är då rubriken på Expressen…

Frågan är om svenskens sensationslusta angående toalettbesök är så stor att det säljer, inte vet jag men jag skämdes för att jag handlat en tidning, som hade en rubrik som får mig att känna mig som en småsint tråkmåns.

Kommentera

