Min bloggstatistik liknar en sinuskurva

Min bloggstatistik liknar en sinuskurva. Efter att startat med bloggandet i januari med entusiasm nådde min statistik på publicationer och besök sitt årsbästa i augusti. Efter en eftervalsdämpning av statistiken är jag nu åter inspirerad att glatt tycka till om politik och fenomen igen.

Hoppas nå nya litterära höjder framåt jul och sen får vi se, är det en riktig sinuskurva så kommer väl ett bakslag framåt senvintern, men det är ingen som vet. Sambandet mellan min bloggstatistiks-sinus och verklighetens sinuskurva är verkligen inte statistiskt bevisad. För alla som inte är hjärtsjukvårdsnördar är siuskurva en EKG-kurva vid hjärtats normalrytm.

En reaktion på ”Min bloggstatistik liknar en sinuskurva

  1. profanum_vulgus skriver:

    Om du kollar på andra politikers bloggar så ser du att de som deltar i diskussionerna under inläggen är populära och de som inte gör det får dåligt med besök.

Kommentera

